Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~reinkarnacja | użytkownik

imię i nazwiskoKasia adresOpole zarejestrowany09.02.2009 @20:08:18 ostatnio na stronie06.06.2012 @19:25:29
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty331 komentarze8852 posty na forum0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Loucos    09.09.2010 @22:32:53
Dzieki !
_______
Carpe diem • http://loucos.deviantart.com/
~pepemarek    08.09.2010 @21:10:22
Witaj Kasiu ma droga Oczywiście, że trzeba będzie robić wspólny wypad. Może teraz okolice Stolycy? Może już czas? Pzdr
~MeryLu    07.09.2010 @21:14:42
bardzo dziękuję Kasiu
~Murderdoll17    07.09.2010 @19:17:20
_______
"Victims, aren't we all ?"
~Loucos    06.09.2010 @22:56:28
Dzieki !
_______
Carpe diem • http://loucos.deviantart.com/
~breathofindustry    06.09.2010 @22:41:25
dokładnie tak
_______
oddycham przemysłem
~breathofindustry    06.09.2010 @22:37:14
dzięki
nie tyle podłogowy co aparato-torbowy ;d
_______
oddycham przemysłem
~dobryziom    06.09.2010 @20:42:17
okna byly kosmiczne-jak w beelitz -ale tu byly cztery takie - w pomieszczeniu 4x4 kosmos
~dobryziom    06.09.2010 @20:35:18
niieee-zaprawione
~flygreen    27.08.2010 @18:16:09
no właśnie ... byłem tam z 2 godziny i wiele razy widząc co tam się dzieje przecierałem oczy ze zdumienia ... ten transparent był wiele razy w TV ... natomiast właśnie był taki moment jak przechodziła warta to wszystko ucichło i się rozstąpiło przed żołnierzami, fajnie to wyglądało.
_______
"Ja i major Major możemy zgnoić każdego z was..."
J. Heller - Paragraf 22
~algirdas    24.08.2010 @15:53:48
wiesz, należało mi się

zaległości miałaś niewąskie, to prawda. już myślałem, że przechodzisz okres buntu :D
_______
The first rule of Fight Club is ... you do not talk about Fight Club!
~algirdas    23.08.2010 @16:24:07
ale napad hehe! dzięki
_______
The first rule of Fight Club is ... you do not talk about Fight Club!
~MBurczyk    21.08.2010 @22:33:40
Dziękuję koleżanko Podobno wybraliście Papiernię w P.
~sinoc    19.08.2010 @10:53:24
i znów - nie dziękować, oceniać xD.
~ultramarine    17.08.2010 @21:15:28
No On wspominał jak był u mnie że chciał jechać z Wami do rozlewni,i że jeszcze w tym roku chciałby się na jakiś plener umówić wspólny ale nie wiem czy miał na myśli że aż tak szybko uda mu się dojechać hehe
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~MeryLu    17.08.2010 @20:48:08
bardzo dziękuje Kasiu
~tandetaa    17.08.2010 @20:39:50
witam ponownie kuleżanke

_______
na kazdego posta znajdzie sie riposta...
~dobryziom    17.08.2010 @19:35:28
dzieki za ataken-pozdro Renia
~ultramarine    17.08.2010 @19:32:01
Ale to dobry nawyk nie jesteś zawiedziona że Ci nie wyszło coś,bo masz w czym przebierać.Ja za drugim razem w PZP właśnie po kilka kadrów robiłam w jednym miejscu,do upadłegożeby zrobić mniej,a dobrze niż na odwrót.PS.Ponoć wpadacie jeszcze do nas we wrześniu?
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~anikout    17.08.2010 @19:17:01
dzięki!
_______
Raje prawdziwe - to raje utracone.
~flygreen    15.08.2010 @21:33:47
mam nadzieję, że na drugim podejściu do Pabianickiej Papierni zostaniecie do końca i skoczymy na jakieś piwko/kawę .. miło było się poznać. Pozdrawiam
_______
"Ja i major Major możemy zgnoić każdego z was..."
J. Heller - Paragraf 22
~AomoN    15.08.2010 @17:42:36
dziękuję bardzo za miłe oceny
~ultramarine    15.08.2010 @14:42:59
Dzięki za wspólny plener bardzo miło było poznać!
_______
......DNB In my Head...........
Zapraszam: http://www.digart.pl/grupy/14971/Krzesla/
~urg    12.08.2010 @20:52:03
to napad! poleciałas hurtem
_______
faster pussycat KILL! KILL! KILL! http://urg.deviantart.com/
~krzymack    02.08.2010 @21:46:19
komentarze współtowarzyszów najważniejsze dzięki
_______
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 52 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt